Top menu

Podsumowanie szkolenia „Specyfika pracy z trudnym klientem w pomocy społecznej”

W dniach 14-15 czerwca br. w Wojewódzkim Ośrodku Sportu i Rekreacji w Drzonkowie odbyło się szkolenie nt. „Specyfika pracy z trudnym klientem w pomocy społecznej”  . Uczestniczyło w nim 25 pracowników ośrodków pomocy społecznej z terenu województwa lubuskiego. Zajęcia  w formie wykładów i warsztatów przeprowadziła Iwona Urbańska, psycholog, trener PRIDE, realizatorka szkoleń dla pracowników pomocy społecznej w zakresie przeciwdziałania przemocy w rodzinie, terapii i pracy z klientem zaburzonym osobowościowo, neurotycznym, depresyjnym i uzależnionym.

Zakres tematyczny szkolenia obejmował trzy moduły szkoleniowe takie jak: praca z klientem trudnym, radzenie sobie z psychomanipulacją klientów - techniki negocjacyjne, asertywność i asertywne zachowanie.

Jak wynika z ankiet ewaluacyjnych, szkolenie uzyskało wysoką ocenę zarówno pod względem merytorycznym jak i organizacyjnym, a zdobyte podczas szkolenia umiejętności pozwolą skutecznie rozwiązywać trudne sytuacje z roszczeniowymi klientami.

 

Listopad
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Multimedia