Menu
Licznik odwiedzin: 8897937
Podsumowanie szkolenia „Specyfika pracy z trudnym klientem w pomocy społecznej”
W dniach 14-15 czerwca br. w Wojewódzkim Ośrodku Sportu i Rekreacji w Drzonkowie odbyło się szkolenie nt. „Specyfika pracy z trudnym klientem w pomocy społecznej” . Uczestniczyło w nim 25 pracowników ośrodków pomocy społecznej z terenu województwa lubuskiego. Zajęcia w formie wykładów i warsztatów przeprowadziła Iwona Urbańska, psycholog, trener PRIDE, realizatorka szkoleń dla pracowników pomocy społecznej w zakresie przeciwdziałania przemocy w rodzinie, terapii i pracy z klientem zaburzonym osobowościowo, neurotycznym, depresyjnym i uzależnionym.
Zakres tematyczny szkolenia obejmował trzy moduły szkoleniowe takie jak: praca z klientem trudnym, radzenie sobie z psychomanipulacją klientów - techniki negocjacyjne, asertywność i asertywne zachowanie.
Jak wynika z ankiet ewaluacyjnych, szkolenie uzyskało wysoką ocenę zarówno pod względem merytorycznym jak i organizacyjnym, a zdobyte podczas szkolenia umiejętności pozwolą skutecznie rozwiązywać trudne sytuacje z roszczeniowymi klientami.