Menu
Licznik odwiedzin: 8858295
Zaproszenie do składania ofert na zadanie pn.: przeprowadzenie 12 powiatowych spotkań informacyjnych dla przedstawicieli jednostek samorządu terytorialnego oraz przedstawicieli podmiotów ekonomii społecznej
Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Zielonej Górze, Wydział Koordynacji Ekonomii Społecznej w związku z realizowanym projektem „Efekt Synergii – koordynacja lubuskiej ekonomii społecznej” współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach R egionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020 zaprasza do składania ofert na zadanie pn.: przeprowadzenie 12 powiatowych spotkań informacyjnych dla przedstawicieli jednostek samorządu terytorialnego oraz przedstawicieli podmiotów ekonomii społecznej.
Zapytanie ofertowe zamówienia publicznego, którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000 euro.
1. Opis przedmiotu zamówienia:
Przeprowadzenie 12 powiatowych spotkań informacyjnych dot. tworzenia, aktualizacji dokumentów strategicznych gmin, powiatów uwzględniających zapisy dotyczące ekonomii społecznej (5 godz. dydaktycznych jedno spotkanie).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 do projektu umowy
2. Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia: zakończenie realizacji przedmiotu zamówienia nastąpi nie później niż czerwiec 2016r.
3. Warunek udziału w postępowaniu to:
- doświadczenie w prowadzeniu szkoleń, spotkań, warsztatów, zajęć uwzględniających zagadnienia z obszaru ekonomii społecznej, tworzeniu i aktualizowaniu dokumentów strategicznych gmin, powiatów lub innych instytucji administracji publicznej (udokumentowane przeprowadzenie min. 100 godz.);
- udokumentowany udział w tworzeniu dokumentów krajowych, powiatowych, gminnych m.in.: Strategia Rozwoju Powiatu/Gminy, Powiatowa/Gminna Strategia Rozwiązywania Problemów Społecznych, Gminny Program Rewitalizacji lub innych dokumentów strategicznych;
- doświadczenie w redagowaniu dokumentów bądź opracowań uwzględniających zagadnienia z obszaru ekonomii społecznej/polityki społecznej m.in.: Strategia Rozwoju Powiatu/Gminy, Powiatowa/Gminna Strategia Rozwiązywania Problemów Społecznych, Gminny Program Rewitalizacji bądź tworzeniu programów rozwoju ekonomii społecznej;
- doświadczenie w prowadzaniu procesu konsultacji dokumentów uwzględniających zagadnienia z obszaru ekonomii społecznej/polityki społecznej m.in.: Strategii Rozwoju Powiatu/Gminy, Powiatowej/Gminnej Strategii Rozwiązywania Problemów Społecznych, Gminnego Programu Rewitalizacji;
- znajomość Lubuskiego Programu Rozwoju Ekonomii Społecznej na lata 2015 – 2020;
-znajomość Krajowego Programu Rozwoju Ekonomii Społecznej i Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020;
- znajomość aktów prawnych, wytycznych i regulacji związanych z realizacją projektów i programów finansowych z Europejskiego Funduszu Społecznego;
- bardzo dobra znajomość tematyki ekonomii społecznej;
- znajomość podstaw prawnych dotyczących programowania ekonomii społecznej i tworzenia dokumentów strategicznych.
4. Przy wyborze oferty do realizacji, zamawiający będzie kierował się kryterium:
1) cena - max 50%
2) doświadczenie w prowadzeniu szkoleń, spotkań, warsztatów, zajęć uwzględniających zagadnienia z obszaru ekonomii społecznej, tworzeniu i aktualizowaniu dokumentów strategicznych gmin, powiatów lub innych instytucji administracji publicznej; min 100 godz. - max 20%
- od 100 do 150 - 5%
- od 150 do 200 - 10%
- od 200 do 250 - 15%
- od 250 i więcej - max 20%
3) udokumentowany udział w tworzeniu dokumentów krajowych, powiatowych, gminnych m.in.: Strategia Rozwoju Powiatu/Gminy, Powiatowa/Gminna Strategia Rozwiązywania Problemów Społecznych, Gminny Program Rewitalizacji lub innych dokumentów strategicznych - max 10%
- od 1 do 3 - 3%
- od 4 do 7 - 7%
- od 8 i więcej - max 10%
4) doświadczenie w redagowaniu dokumentów bądź opracowań uwzględniających zagadnienia z obszaru ekonomii społecznej/polityki społecznej m.in.: Strategia Rozwoju Powiatu/Gminy, Powiatowa/Gminna Strategia Rozwiązywania Problemów Społecznych, Gminny Program Rewitalizacji bądź tworzeniu programów rozwoju ekonomii społecznej- max 10%, za każdy rodzaj dokumentu 1%
SRG - 1%
SRP - 1%
GSRPS - 1%
PSRPS - 1%
GPR - 1%
PRES - 1%
5) doświadczenie w prowadzaniu procesu konsultacji dokumentów uwzględniających zagadnienia z obszaru ekonomii społecznej/polityki społecznej m.in.: Strategii Rozwoju Powiatu/Gminy, Powiatowej/Gminnej Strategii Rozwiązywania Problemów Społecznych, Gminnego Programu Rewitalizacji - max 10%
- od 1 do 3 - 3%
- od 4 do 7 - 7%
- od 8 i więcej - max 10%
Składając ofertę Wykonawca dołączy oświadczenia i wykazy potwierdzające wykonanie ilości usług. Zamawiający na etapie wyłonienia Wykonawcy może zażądać dokumentów potwierdzających wykonanie usług (rekomendacje, zaświadczenia itp.).
5. Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty:
1) formularz oferty wg załączonego wzoru,
2) wykaz zrealizowanych szkoleń, spotkań warsztatów, zajęć uwzględniających zagadnienia z obszaru ekonomii społecznej, tworzeniu i aktualizowaniu dokumentów strategicznych gmin, powiatów lub innych instytucji administracji publicznej,
3) oświadczenie dotyczące udziału w tworzeniu dokumentów krajowych, powiatowych, gminnych m.in.: Strategia Rozwoju Powiatu/Gminy, Powiatowa/Gminna Strategia Rozwiązywana Problemów Społecznych, Gminny Program Rewitalizacji lub innych dokumentów strategicznych,
4) wykaz doświadczenia w redagowaniu dokumentów bądź opracowań uwzględniających zagadnienia z obszaru ekonomii społecznej/polityki społecznej m.in.: Strategia Rozwoju Powiatu/Gminy, Powiatowa/Gminna Strategia Rozwiązywania Problemów Społecznych, Gminny Program Rewitalizacji bądź tworzenia programów rozwoju ekonomii społecznej,
5) oświadczenie dotyczące prowadzenia procesu konsultacji dokumentów uwzględniających zagadnienia z obszaru ekonomii społecznej/polityki społecznej m.in.: Strategia Rozwoju Powiatu/Gminy, Powiatowa/Gminna Strategia Rozwiązywania Problemów Społecznych, Gminnego Programu Rewitalizacji.
6. Opis sposobu obliczenia ceny w składanej ofercie:
Cena powinna zawierać:
1) wartość dostawy*/usługi*/roboty budowlanej* określoną w oparciu o przedmiot zamówienia,
2) obowiązujący podatek od towarów i usług (VAT),
3) cena podana przez wykonawcę za świadczoną usługę, dostawę, robotę budowlaną* jest obowiązująca przez okres ważności umowy * i nie będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania.
7. Zamawiający wybierze ofertę z najniższą ceną, oraz spełniającą wymagane warunki zamawiającego w pkt. 1,2,3.
8. Opis sposobu przygotowania oferty:
1) Należy ją złożyć w kopercie,
2) Na kopercie należy umieścić nazwę i adres wykonawcy oraz zamawiającego tj.
Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Zielonej Górze, Al. Niepodległości 36, 65-042 Zielona Góra, oferta na zadanie pn.: przeprowadzenie 12 powiatowych spotkań informacyjnych dla przedstawicieli jednostek samorządu terytorialnego oraz przedstawicieli podmiotów ekonomii społecznej.
Jeżeli oferta zostanie przesłana droga mailową w tytule przesłanej wiadomości należy wpisać: oferta na zadanie pn.: przeprowadzenie 12 powiatowych spotkań informacyjnych dla przedstawicieli jednostek samorządu terytorialnego oraz przedstawicieli podmiotów ekonomii społecznej.
3) Cena podana w złożonej ofercie ma być podana cyfrowo i słownie. Oferta cenowa winna być sporządzona wyłącznie w języku polskim i musi obejmować całość zamówienia. Formularz należy wypełnić czytelną i trwałą techniką.
9. Miejsce i termin złożenia oferty :
1) Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 12.05.2016r., do godz. 12:00 w siedzibie zamawiającego, tj. w Regionalnym Ośrodku Polityki Społecznej w Zielonej Górze, Al. Niepodległości 36, 65-042 Zielona Góra.
lub
na adres: sekretariat@rops.lubuskie.pl
w treści przesłanej wiadomości w tytule wpisać : oferta na zadanie pn.: przeprowadzenie 12 powiatowych spotkań informacyjnych dla przedstawicieli jednostek samorządu terytorialnego oraz przedstawicieli podmiotów ekonomii społecznej.
9. Osobami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są :
Joanna Strzałkowska, inspektor, Wydział Koordynacji Ekonomii Społecznej, tel. 68 323 19 26. Wszelkie pytania dotyczące zapytania ofertowego proszę kierować wyłącznie e mailem na adres: j.strzalkowska@rops.lubuskie.pl
10. Informacje dotyczące zawierania umowy.
Umowa musi uwzględniać wszystkie aspekty złożonej propozycji cenowej.*
11. Zamawiający informuje, iż podpisanie umowy na realizację usługi z wybranym Wykonawcą nastąpi nie później niż 30 dni od dnia podpisania Decyzji o dofinansowaniu projektu „Efekt Synergii – koordynacja lubuskiej ekonomii społecznej”.
Załączniki do zapytania ofertowego:
1 wzór oferty
2. projekt umowy
3. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
4. wykaz zrealizowanych szkoleń, spotkań warsztatów, zajęć uwzględniających zagadnienia z obszaru ekonomii społecznej, tworzeniu i aktualizowaniu dokumentów strategicznych gmin, powiatów lub innych instytucji administracji publicznej
5. oświadczenie dotyczące udziału w tworzeniu dokumentów krajowych, powiatowych, gminnych m.in.: Strategia Rozwoju Powiatu/Gminy, Powiatowa/Gminna Strategia Rozwiązywana Problemów Społecznych, Gminny Program Rewitalizacji lub innych dokumentów strategicznych
6. wykaz doświadczenia w redagowaniu dokumentów bądź opracowań uwzględniających zagadnienia z obszaru ekonomii społecznej/polityki społecznej m.in.: Strategia Rozwoju Powiatu/Gminy, Powia-towa/Gminna Strategia Rozwiązywania Problemów Społecznych, Gminny Program Rewitalizacji bądź tworzenia programów rozwoju ekonomii społecznej
7. oświadczenie dotyczące prowadzenia procesu konsultacji dokumentów uwzględniających zagadnienia z obszaru ekonomii społecznej/polityki społecznej m.in.: Strategia Rozwoju Powiatu/Gminy, Po-wiatowa/Gminna Strategia Rozwiązywania Problemów Społecznych, Gminnego Programu Rewitalizacji.
* niepotrzebne skreślić/wpisywać, jeżeli dotyczy