Menu
Licznik odwiedzin: 8858432
Zaproszenie do składania ofert na cykl audycji/ reportaży/spotów radiowych dotyczących podmiotów ekonomii społecznej
Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Zielonej Górze, Wydział Koordynacji Ekonomii Społecznej w związku z realizowanym projektem „Efekt Synergii – koordynacja lubuskiej ekonomii społecznej” współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach R egionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020 zaprasza do składania ofert na zadanie pn.: cykl audycji/ reportaży/spotów radiowych dotyczących podmiotów ekonomii społecznej.
Zapytanie ofertowe zamówienia publicznego, którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000 euro.
1. Opis przedmiotu zamówienia:
1) przygotowanie i emisja spotu radiowego promującego cykl działań zaplanowanych w ramach realizowanej kampanii o zasięgu wojewódzkim;
2) przygotowanie i emisja cyklu 15 audycji i reportaży radiowych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 do projektu umowy
2. Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia: zakończenie realizacji przedmiotu zamówienia nastąpi nie później niż 30 listopada 2016r.
3. Warunek udziału w postępowaniu to:
- zasięg rozgłośni - wymóg całe województwo lubuskie;
- Wykonawca przedstawi Zamawiającemu na etapie składania ofert oświadczenie lub inny dokument o zasięgu technicznym rozgłośni radiowej oraz mapkę zasięgu w którym emitowany będzie materiał;
- badania słuchalności (pozycja nr 1 wśród regionalnych rozgłośni). Zaplanowany cykl radiowy zostanie wyemitowany w rozgłośni, która w wykazanych badaniach słuchalności będzie na 1 pozycji wśród rozgłośni regionalnych.
4. Przy wyborze oferty do realizacji, zamawiający będzie kierował się kryterium:
a) cena – max 30%
b) ilość produkcji audycji radiowych/reportaży radiowych o tematyce społecznej na przestrzeni ostatnich dwóch lat – max 30%
- produkcja pow. 100 audycji/ reportaży – 30%
- produkcja od 51 – 100 audycji/ reportaży – 20%
- produkcja od 25 - 50 audycji/ reportaży – 10%
c) ilość produkcji spotów radiowych na przestrzeni ostatnich dwóch lat – max 20 %
- produkcja spotów radiowych powyżej 100 – 20%
- produkcja spotów radiowych od 81 – 100 – 15 %
- produkcja spotów radiowych od 51 do 80 – 10 %
- produkcja spotów radiowych od 25 do 50 – 5 %
d) dodatkowe propozycje, które nie zostały ujęte przez Zamawiającego, a zostaną zaproponowane przez Wykonawcę – max 20%
Za każdą dodatkową propozycję, typu. np. dodatkowa audycja i jej emisja, dodatkowy reportaż i jego emisja, dodatkowa ilość emisji powtórek (ilość powtórek nie mniej niż 2), dodatkowa forma promocji za pośrednictwem radia itp. Zamawiający przyzna max 5%.
Maksymalnie Zamawiający oceni 4 propozycje, w przypadku większej liczby propozycji Wykonawca nie otrzyma z tego tytułu wyższej punktacji.
Składając ofertę Wykonawca dołączy oświadczenie potwierdzające wykonanie dot. ilości wyprodukowanych audycji/reportaży oraz spotów radiowych. Zamawiający na etapie wyłonienia Wykonawcy może zażądać dokumentów potwierdzających należyte wykonanie usług (protokoły, rekomendacje itp.).
5. Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty:
1) formularz oferty wg załączonego wzoru,
2) zaparafowany wzór/projekt umowy,
3) szczegółowy projekt realizacji przedmiotu zamówienia w oparciu o załącznik nr 1 do umowy, z wyszczególnieniem liczby i czasu emisji spotu reklamowego oraz audycji i reportaży oraz innych dodatkowych działań związanych z realizacją umowy,
4) odpis aktualny KRS,
5) mapka zasięgu technicznego,
6) badanie słuchalności.
6. Opis sposobu obliczenia ceny w składanej ofercie:
Cena powinna zawierać:
1) wartość dostawy*/usługi*/roboty budowlanej* określoną w oparciu o przedmiot zamówienia,
2) obowiązujący podatek od towarów i usług (VAT),
3) cena podana przez wykonawcę za świadczoną usługę, dostawę, robotę budowlaną* jest obowiązująca przez okres ważności umowy * i nie będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania.
7. Zamawiający wybierze ofertę z najniższą ceną, oraz spełniającą wymagane warunki zamawiającego w pkt. 1,2,3.
8. Opis sposobu przygotowania oferty:
1) Należy ją złożyć w kopercie,
2) Na kopercie należy umieścić nazwę i adres wykonawcy oraz zamawiającego tj.
Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Zielonej Górze, Al. Niepodległości 36, 65-042 Zielona Góra,
oferta na zadanie pn.: cykl audycji/ reportaży/spotów radiowych.
Jeżeli oferta zostanie przesłana droga mailową w tytule przesłanej wiadomości należy wpisać:
oferta na zadanie pn.: cykl audycji/ reportaży/spotów radiowych.
3) Cena podana w złożonej ofercie ma być podana cyfrowo i słownie. Oferta cenowa winna być sporządzona wyłącznie w języku polskim i musi obejmować całość zamówienia. Formularz należy wypełnić czytelną i trwałą techniką.
9. Miejsce i termin złożenia oferty :
1) Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 04.05.2016r., do godz. 12:00 w siedzibie zamawiającego, tj. w Regionalnym Ośrodku Polityki Społecznej w Zielonej Górze, Al. Niepodległości 36, 65-042 Zielona Góra.
lub
na adres: sekretariat@rops.lubuskie.pl
w treści przesłanej wiadomości w tytule wpisać : oferta na zadanie pn.: cykl audycji/ reportaży/spotów radiowych.
10 . Osobami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są :
Agnieszka Krzaczkowska, główny specjalista, Wydział Koordynacji Ekonomii Społecznej, tel. 68 323 19 26. Wszelkie pytania dotyczące zapytania ofertowego proszę kierować wyłącznie e mailem na adres: a.krzaczkowska@rops.lubuskie.pl
11. Informacje dotyczące zawierania umowy.
Umowa musi uwzględniać wszystkie aspekty złożonej propozycji cenowej.
12. Zamawiający informuje, iż podpisanie umowy na realizację usługi z wybranym Wykonawcą nastąpi nie później niż 30 dni od dnia podpisania Decyzji o dofinansowaniu projektu „Efekt Synergii – koordynacja lubuskiej ekonomii społecznej”.