Top menu

Zaproszenie do składania ofert na cykl audycji/ reportaży/spotów radiowych dotyczących podmiotów ekonomii społecznej

Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Zielonej Górze, Wydział Koordynacji Ekonomii Społecznej w związku z realizowanym projektem „Efekt Synergii – koordynacja lubuskiej ekonomii społecznej” współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach R egionalnego Programu  Operacyjnego Lubuskie 2020 zaprasza do składania ofert na zadanie pn.: cykl audycji/ reportaży/spotów radiowych dotyczących podmiotów ekonomii społecznej.

Zapytanie ofertowe zamówienia publicznego, którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000 euro.

1.  Opis przedmiotu zamówienia:

1) przygotowanie i emisja spotu radiowego promującego cykl działań zaplanowanych w ramach realizowanej kampanii o zasięgu wojewódzkim;

2) przygotowanie i emisja cyklu 15 audycji i reportaży radiowych.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 do projektu umowy

2.  Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia: zakończenie realizacji przedmiotu zamówienia nastąpi nie później niż 30 listopada 2016r.

 3.  Warunek udziału w postępowaniu to:

- zasięg rozgłośni - wymóg całe województwo lubuskie; 

- Wykonawca przedstawi Zamawiającemu na etapie składania ofert oświadczenie lub inny dokument o zasięgu technicznym  rozgłośni radiowej oraz mapkę zasięgu w którym emitowany będzie materiał;

- badania słuchalności (pozycja nr 1 wśród regionalnych rozgłośni). Zaplanowany cykl radiowy zostanie wyemitowany w rozgłośni, która w wykazanych badaniach słuchalności będzie na 1 pozycji wśród rozgłośni regionalnych.

4.  Przy wyborze oferty do realizacji, zamawiający będzie kierował się kryterium:  

a) cena – max 30%

b) ilość produkcji audycji radiowych/reportaży radiowych o tematyce społecznej na przestrzeni ostatnich dwóch lat – max 30%

-  produkcja pow. 100 audycji/ reportaży – 30%

- produkcja od 51 – 100 audycji/ reportaży – 20%

- produkcja od 25 - 50 audycji/ reportaży – 10% 

c) ilość produkcji spotów radiowych na przestrzeni ostatnich dwóch lat – max 20 %

 - produkcja spotów radiowych powyżej 100 – 20%

- produkcja spotów radiowych od 81 – 100 – 15 %

 - produkcja spotów radiowych od 51 do 80 – 10 %

- produkcja spotów radiowych od 25 do 50 – 5 %

d) dodatkowe propozycje, które nie zostały ujęte przez Zamawiającego, a zostaną zaproponowane przez Wykonawcę – max 20%  

Za każdą dodatkową propozycję, typu. np. dodatkowa audycja i jej emisja, dodatkowy reportaż i jego emisja, dodatkowa ilość emisji powtórek (ilość powtórek nie mniej niż 2), dodatkowa forma promocji za pośrednictwem radia itp. Zamawiający przyzna max 5%.

Maksymalnie Zamawiający oceni 4 propozycje, w przypadku większej liczby propozycji Wykonawca nie otrzyma z tego tytułu wyższej punktacji.

 

Składając ofertę Wykonawca dołączy oświadczenie potwierdzające wykonanie dot. ilości wyprodukowanych audycji/reportaży oraz spotów radiowych. Zamawiający na etapie wyłonienia Wykonawcy może zażądać dokumentów potwierdzających należyte wykonanie usług (protokoły, rekomendacje itp.). 

5. Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty:

1) formularz oferty wg załączonego wzoru,

2) zaparafowany wzór/projekt umowy,

3) szczegółowy projekt realizacji przedmiotu zamówienia w oparciu o załącznik nr 1 do umowy, z wyszczególnieniem liczby i czasu emisji spotu reklamowego oraz audycji i reportaży oraz innych dodatkowych działań związanych z realizacją umowy,

4) odpis aktualny KRS,

5) mapka zasięgu technicznego,

6) badanie słuchalności.

6. Opis sposobu obliczenia ceny w składanej ofercie:

Cena powinna zawierać:

1) wartość dostawy*/usługi*/roboty budowlanej* określoną w  oparciu o przedmiot zamówienia,

2) obowiązujący podatek od towarów i usług (VAT),

3) cena podana przez wykonawcę za świadczoną usługę, dostawę, robotę budowlaną* jest obowiązująca przez okres ważności  umowy * i nie będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania.

7. Zamawiający wybierze ofertę z najniższą ceną, oraz spełniającą wymagane warunki zamawiającego w pkt. 1,2,3.

8. Opis sposobu przygotowania oferty:

1) Należy ją złożyć w kopercie,

2) Na kopercie należy umieścić nazwę i adres wykonawcy oraz zamawiającego  tj.

Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Zielonej Górze, Al. Niepodległości 36, 65-042 Zielona Góra,

oferta na zadanie pn.: cykl audycji/ reportaży/spotów radiowych.

Jeżeli oferta zostanie przesłana droga mailową w tytule przesłanej wiadomości należy wpisać:

oferta na zadanie pn.: cykl audycji/ reportaży/spotów radiowych.

3) Cena podana w złożonej ofercie ma być podana cyfrowo i słownie. Oferta cenowa winna być sporządzona wyłącznie w języku polskim i musi obejmować całość zamówienia. Formularz należy wypełnić czytelną i trwałą techniką.

9.  Miejsce i termin złożenia oferty :

1) Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 04.05.2016r., do godz. 12:00 w siedzibie zamawiającego, tj. w Regionalnym Ośrodku Polityki Społecznej w Zielonej Górze, Al. Niepodległości 36, 65-042 Zielona Góra.

lub

na adres: sekretariat@rops.lubuskie.pl

w treści przesłanej wiadomości w tytule wpisać : oferta na zadanie pn.: cykl audycji/ reportaży/spotów radiowych.

10 . Osobami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są :

Agnieszka Krzaczkowska, główny specjalista, Wydział Koordynacji Ekonomii Społecznej, tel. 68 323 19 26. Wszelkie pytania dotyczące zapytania ofertowego proszę kierować wyłącznie e mailem na adres: a.krzaczkowska@rops.lubuskie.pl

11. Informacje dotyczące zawierania umowy.

Umowa musi uwzględniać wszystkie aspekty złożonej propozycji cenowej.

12. Zamawiający informuje, iż podpisanie umowy na realizację usługi z wybranym Wykonawcą nastąpi nie później niż 30 dni od dnia podpisania Decyzji o dofinansowaniu projektu „Efekt Synergii – koordynacja lubuskiej ekonomii społecznej”.

Listopad
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Multimedia