Top menu

ZAPYTANIE OFERTOWE

Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Zielonej Górze,  Wydział Koordynacji Ekonomii Społecznej w związku z realizowanym projektem „Efekt Synergii – koordynacja lubuskiej ekonomii społecznej” współfinansowanym ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach R egionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020 zaprasza do składania ofert na zadanie pn.: Organizacja jednodniowej krajowej wizyty studyjnej do podmiotów ekonomii społecznej  dla   20 uczestników projektu „Efekt synergii – koordynacja lubuskiej ekonomii społecznej” .

Na podstawie art. 6a ustawy Prawo zamówień publicznych w związku z art. 15a ustawy o spółdzielniach socjalnych, zgodnie z którym o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie spółdzielnie socjalne , działające na podstawie ustawy lub właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, z uwzględnieniem przepisów art. 44 ust. 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych.

1.  Opis przedmiotu zamówienia:

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do umowy będąc jego integralną częścią.

2.  Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia:

we wrześniu lub październiku 2016r. Dokładna data wizyty studyjnej zostanie ustalona z Wykonawcą w terminie do 30 dni od daty podpisania umowy.

3.  Wymagania niezbędne wobec Wykonawcy:  

1)  Doświadczenie

-  Zamawiający wymaga przeprowadzenia co najmniej trzech usług o wartości równej lub przekraczającej 6 000,00 zł brutto każda usługa, polegających na zorganizowaniu i przeprowadzeniu wizyty studyjnej w kraju do podmiotów działających w obszarze ekonomii społecznej w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługa ta została wykonana  należycie - załącznik nr 2.

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

-  referencje, protokoły odbioru lub inne dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usługi z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców.

2)  Osoby zdolne do wykonania zamówienia

-  Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował: moderatorem, który posiada wiedzę nt. funkcjonowania podmiotów ekonomii  społecznej oraz współpracuje z  podmiotem/podmiotami ekonomii społecznej.

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

-  opis doświadczenia osoby pełniącej funkcję moderatora, dokument potwierdzający współpracę z podmiotem /podmiotami ekonomii społecznej.

4.  Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się kryterium oceny:

W odniesieniu do Wykonawców, którzy spełnili postawione warunki (pkt 3), Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie poniższych kryteriów. Niespełnienie wymagań niezbędnych oraz warunków formalnych (pkt 5) przez Oferenta powoduje odrzucenie oferty.

W celu wyłonienia Wykonawcy, Zamawiający dokona oceny ofert w następujący sposób:

a)  Cena oferty -  max 60 %

b)  Wykaz zrealizowanych wizyt studyjnych do podmiotów ekonomii społecznej –  max 40%

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwięcej %/ punktów,
po zsumowaniu przyznanej punktacji w dwóch kryteriach .

Ad. 1. 

Kryterium  cena - 60%/pkt

            Cena oferty z najniższą ceną brutto

C= --------------------------------------------------------- x 100% x 60 pkt.

           Cena brutto oferty badanej

Oceną kryterium będzie suma punktów przyznanych przez członków komisji pomnożona przez wagę (%) tego kryterium.

Ad.2.

Kryterium – Wykaz zrealizowanych wizyt studyjnych do podmiotów ekonomii społecznej – 40% /pkt

Ocena ofert w ramach niniejszego kryterium odbywać się będzie na podstawie analizy załączonego przez Wykonawcę „Wykazu zrealizowanych wizyt wg. załącznika nr 3 do oferty.   W powyższym wykazie należy podać wyłącznie wizyty wykonane w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy — w tym okresie, z podaniem ich rodzaju, daty wykonania oraz nazwy Zamawiającego.

Zamawiający wymaga, aby Wykonawca do wykazu załączył dokument potwierdzający, że wizyta zawarta w wykazie została wykonana należycie (np. referencje, protokoły odbioru lub inne dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usługi).

 

Zamawiający przyzna punkty za poszczególną ilość przeprowadzonych wizyt studyjnych do podmiotów ekonomii społecznej wg. poniższego wykazu:

 

Ilość wizyt

1

2

3

4

5

6

7 i więcej

Ilość punktów

10

15

20

25

30

35

40

5.  Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty:

1)  formularz oferty – załącznik nr 1

2)  zaparafowany projekt umowy wraz z szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia

3)  wykaz zrealizowanych usług dokumentujących doświadczenie – załącznik nr 2

4)  wykaz zrealizowanych wizyt studyjnych – załącznik nr 3

5)  dokument o którym mowa w pkt 3 ppkt 2, opis doświadczenia

6)  program wizyty studyjnej

7)  harmonogram wizyty studyjnej – załącznik nr 4

8)  menu – załącznik nr 5

6.  Opis sposobu obliczenia ceny w składanej ofercie:

Cena powinna zawierać:

1)  wartość dostawy*/usługi*/roboty budowlanej* określoną w  oparciu o przedmiot zamówienia,

2)  obowiązujący podatek od towarów i usług (VAT),

3)  cena podana przez wykonawcę za świadczoną usługę, dostawę, robotę budowlaną* jest obowiązująca przez okres ważności  umowy* i nie będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania.

7.  Zamawiający wybierze ofertę z najniższą ceną, która uzyska największą liczbę punktów/% oraz spełniającą wymagane warunki Zamawiającego (jeśli  będą określone w zaproszeniu)*.

8.  Opis sposobu przygotowania oferty:

1)  Należy ją złożyć w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie.

2)  Na kopercie należy umieścić nazwę i adres wykonawcy oraz zamawiającego  tj.

Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Zielonej Górze, Al. Niepodległości 36, 65-042 Zielona Góra,

oraz zapis:

oferta na zadanie pn.: organizacja jednodniowej krajowej wizyty studyjnej.

3)  Cena podana w złożonej ofercie ma być podana cyfrowo i słownie. Oferta cenowa winna być sporządzona wyłącznie w języku polskim i musi obejmować całość zamówienia. Formularz należy wypełnić czytelną i trwałą techniką.

9.  Miejsce i termin złożenia oferty :

1)  Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 22.06.2016r. do godz. 14:00, w siedzibie zamawiającego, tj. Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Zielonej Górze, Al. Niepodległości 36, 65-042 Zielona Góra.

2)  Oferta otrzymana po terminie podanym powyżej nie będzie rozpatrywana.

10. Miejsce i termin otwarcia oferty (Nie dotyczy).

11.  Osobami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są :

Agnieszka Krzaczkowska, główny specjalista, Wydział Koordynacji Ekonomii Społecznej, tel. 68 323 19 26. Wszelkie pytania dotyczące zapytania ofertowego proszę kierować wyłącznie mailem na adres: a.krzaczkowska@rops.lubuskie.pl

12. Informacje dotyczące zawierania umowy.

Umowa uwzględnia wszystkie aspekty złożonej propozycji cenowej.*

Listopad
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Multimedia