Menu
Licznik odwiedzin: 8857684
Wycena zorganizowania atrakcji podczas „Mikołajek 2016”
Uprzejmie informujmy, że Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Zielonej Górze planuje zorganizować w dniu 5 grudnia 2016 r. imprezę mikołajkową dla około 125 dzieci z placówek wsparcia dziennego oraz znajdujących się w rodzinach zastępczych. Impreza miałaby się odbyć w godzinach od 10.00 – 14.00 w Sali Kolumnowej Sejmiku Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze.
Bardzo prosimy o wycenę zorganizowania atrakcji związanych z ww. imprezą.
Poniżej szczegółowe oczekiwania:
- profesjonalna teatralna, świąteczna scenografia,
- program artystyczny obejmujący występ teatralny świąteczny, przedstawienie itp.,
- postać Świętego Mikołaja (gwarantujemy paczki świąteczne; Mikołaj niezbędny jest, aby wręczyć dzieciom paczki),
- malowanie twarzy dzieciom – do 2 stoisk,
- stoiska animacji plastycznych – do 2 stoisk,
- stoisko balonowe – 1 stoisko,
- urządzenia dmuchane np. zjeżdżalnie, zamki itp. – 1 urządzenie,
- liczne konkursy taneczne oraz sportowe – do 3 konkurencji,
- zabawy wspólne z dziećmi – do 5 zabaw.
Bardzo prosimy o przedstawienie szczegółowej wyceny poszczególnych pozycji z podaniem cen brutto oraz netto.
Jednocześnie prosimy o potwierdzenie Państwa doświadczenia w organizacji atrakcji podczas imprez dla dzieci o porównywalnej skali (tj. min. 5 imprez tematycznych dla min.120 dzieci).
Ponadto informujemy, że wycena będzie podstawą do wyboru wykonawcy.
Prosimy o odpowiedź do dnia 18 listopada 2016 r. do godz. 12.00 drogą elektroniczną na adres e-mail: sekretariat@rops.lubuskie.pl