Menu
Licznik odwiedzin: 8992052
Ogłoszenie o naborze kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze
Dyrektor Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Zielonej Górze ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w Regionalnym Ośrodku Polityki Społecznej w Zielonej Górze.
1. Stanowisko: Podinspektor w Wydziale Finansów, umowa na czas określony - zastępstwo,
2. Charakter stanowiska: stanowisko ds. rozliczeń finansowo-księgowych.
3. Wymiar czasu pracy: 1/1 etatu.
4. Zestawienie wymagań stawianych kandydatom:
a) warunki niezbędne określone w ustawie o pracownikach samorządowych tj.:
1) posiadanie obywatelstwa państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
2) posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na określonym stanowisku,
3) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
4) brak skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
5) posiadanie nieposzlakowanej opinii.
b) wymagania niezbędne
- Wykształcenie wyższe ekonomiczne i 2 letnia praktyka w księgowości budżetowej, średnie ekonomiczne i 4 letnia praktyka w księgowości budżetowej.
- Znajomość przepisów w zakresie: finansów publicznych, rachunkowości, zamówień publicznych, odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych.
5. Szczegółowe zadania na stanowisku:
Zakres wykonywanych zadań:
- Prowadzenie pełnej księgowości , zgodnie z przyjętym planem kont i obowiązującymi przepisami za pomocą programu finansowo-księgowego.
- Realizacja operacji budżetowych - księgowanie syntetyczne i analityczne wszystkich dokumentów księgowych z rozbiciem na poszczególne rozdziały, paragrafy oraz konta.
- Dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym.
- Sprawdzanie kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych.
- Dokonywanie sprawdzenia dokumentów finansowych pod względem formalno-rachunkowym.
- Dokonywanie ręcznej dekretacji dokumentów księgowych.
- Nadzór nad planowaniem i rozliczaniem wydatków
- Nadzór nad terminowym regulowaniem zobowiązań z tytułu dostaw i usług.
- Sporządzanie sprawozdań budżetowych i finansowych z wykonania budżetu.
- Przygotowywanie wniosków i pism dotyczących budżetu.
- Sporządzanie określonej przepisami prawa sprawozdawczości o wydatkach strukturalnych.
- Sporządzanie projektu planu dochodów i wydatków w zakresie zadań realizowanych.
- Nadzór nad windykacją należności.
- Wystawianie not korygujących i obciążeniowych.
- Czuwanie nad przestrzeganiem dyscypliny finansów publicznych.
- Przygotowywanie dokumentacji dla organów kontroli.
- Archiwizowanie i przechowywanie dokumentacji księgowo-finansowej.
- Realizacja zadań związanych z polityką bezpieczeństwa informacji.
W dniu ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w ośrodku, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6%.
6. Warunki pracy:
Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.
7. Wykaz dokumentów wymaganych przy składaniu ofert:
1) CV - Curriculum Vitae – musi być opatrzone podpisanym oświadczeniem kandydata: „wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.)”,
2) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
3) oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,
4) kopie dyplomu, świadectwa dokumentującego wykształcenie,
5) kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu),
6) oświadczenie kandydata o następującej treści: „oświadczam, że nie byłem/byłam skazany/a za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe”,
7) kopie dokumentu potwierdzającego orzeczenie o stopniu niepełnosprawności – w przypadku osób, które zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.),
8) kopie innych zaświadczeń dokumentujących posiadane umiejętności, znajomość języków obcych, ukończone kursy specjalistyczne, studia podyplomowe itp.
Oświadczenia, składane przez kandydata oraz CV muszą być opatrzone jego podpisem.
8 . Termin i miejsce składania dokumentów:
Dokumenty należy składać w terminie do dnia 30 maja 2016 r. w zamkniętej kopercie z umieszczonym imieniem, nazwiskiem i adresem kandydata oraz z dopiskiem ”nabór na stanowisko ds. rozliczeń finansowo-księgowych
- osobiście w godzinach pracy ośrodka w sekretariacie Regionalnego Ośrodku Polityki Społecznej w Zielonej Górze, w godzinach: pon. 8.00 -16.00, wt. – pt. 7.30 – 15.30
- lub listownie na adres (decyduje data stempla pocztowego):
Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej
Al. Niepodległości 36
65-042 Zielona Góra
Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem określonym w ogłoszeniu o naborze.
Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze, a gdy do wyboru nie dojdzie, od zakończenia procedury naboru, zostanie upowszechniona informacja o wyniku naboru. Zastrzegam sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.
W sprawie naboru, informacji udziela telefonicznie p . Teresa Trubiłowicz pod nr tel.68 323 18 83.