Menu
Licznik odwiedzin: 8992886
Nabór na stanowisko: Specjalista ds. bhp i ppoż. w Regionalnym Ośrodku Polityki Społecznej w Zielonej Górze w roku 2016
Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Zielonej Górze ogłasza nabór na stanowisko: Specjalista ds. bhp i ppoż. w Regionalnym Ośrodku Polityki Społecznej w Zielonej Górze w roku 2016
1. Zakres zadań przewidzianych dla ww. stanowiska:
Wykonywanie zadań z zakresu bhp i ochrony przeciwpożarowej w Regionalnym Ośrodku Polityki Społecznej w Zielonej Górze w roku 2016.
Szczegółowy zakres zadań stanowi załącznik nr 1.
2. Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia:
od dnia 15.01.2016 r. do dnia 15.12.2016 r.
3. Forma zatrudnienia:
umowa cywilno – prawna.
4. Wymagania niezbędne:
1) wykształcenie wyższe o kierunku lub specjalności w zakresie bhp albo studia podyplomowe w zakresie bhp,
2) co najmniej 3 lata stażu pracy w służbie bhp i ppoż.,
3) bardzo dobra znajomość obsługi pakietów biurowych MS Office, poczty elektronicznej i Internetu,
4) umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, samodzielność, obowiązkowość, zdolności analityczne i organizacyjne, inicjatywa.
5. Wykaz dokumentów wymaganych przy składaniu ofert:
1) CV – Curriculum Vitae – musi być opatrzone podpisanym oświadczeniem kandydata „wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r. poz.1182 j.t.),
2) kopię dyplomu lub świadectwa dokumentujące wykształcenie,
3) kopię dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe tj. świadectwa pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu,
4) kopię innych zaświadczeń dokumentujących posiadane umiejętności, ukończone kursy specjalistyczne, studia podyplomowe itp.
5) formularz oferty wg załączonego wzoru – zał. nr 2.
Oświadczenia oraz CV, składane przez kandydata muszą być opatrzone jego podpisem.
6. Przy wyborze oferty do realizacji, zamawiający będzie kierował się kryterium:
cena – 100%.
Do oceny dopuszczone zostaną oferty, które spełnią wymóg, dotyczący wymaganych dokumentów
o których mowa w pkt 5.
7. Opis sposobu obliczenia ceny w składanej ofercie:
Cena powinna zawierać:
1) wartość usługi brutto określonej w oparciu o przedmiot zamówienia,
2) cena podana przez wykonawcę za świadczoną usługę nie będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania.
8. Zamawiający wybierze ofertę z najniższą ceną oraz spełniającą wymagane warunki zamawiającego (jeśli będą określone w zaproszeniu)*.
9. Opis sposobu przygotowania oferty:
1) należy ją złożyć w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie,
2) na kopercie należy umieścić nazwę i adres zamawiającego tj. Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Zielonej Górze, Al. Niepodległości 36, 65-042 Zielona Góra z dopiskiem
„Oferta na stanowisko: specjalista ds. bhp i ppoż. w Regionalnym Ośrodku Polityki Społecznej w Zielonej Górze w roku 2016”, oraz nadawcę wraz z adresem.
3) cena podana w złożonej ofercie ma być podana cyfrowo i słownie; oferta cenowa powinna być sporządzona wyłącznie w języku polskim i musi obejmować całość zamówienia; formularz należy wypełnić czytelną i trwałą techniką.
10. Miejsce i termin złożenia oferty :
1) ofertę należy złożyć w terminie do dnia 14 stycznia 2016 roku do godz. 1000 w siedzibie zamawiającego tj. w sekretariacie ROPS w Zielonej Górze, I piętro (adres jw.), pok. nr 10 sekretariat.
2) oferta otrzymana przez zamawiającego po terminie podanym powyżej zostanie wykonawcy zwrócona bez otwierania.
11, Osobami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są :
Arkadiusz Matysiak, tel.068 3231883, email: a.matysiak@rops.lubuskie.pl
Załączniki do zapytania ofertowego: