Menu
Licznik odwiedzin: 8989465
Zaproszenie na konferencję nt. „Rola władz samorządowych w kształtowaniu lokalnej polityki w zakresie rozwiązywania problemów alkoholowych”
Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze wraz z Państwową Agencją Rozwiązywania Problemów Alkoholowych serdecznie zapraszają do udziału w konferencji nt.: „RoIa władz samorządowych w kształtowaniu Iokalnej polityki w zakresie rozwiązywania problemów alkoholowych” , która odbędzie się w dniu 28 września 2015 roku w Zielonej Górze.
Celem konferencji jest przedstawienie istotnych kwestii dotyczących problemów alkoholowych, w tym min. polską politykę wobec alkoholu, rozwiązywanie problemów alkoholowych jako zadanie własne samorządu gminnego, ograniczenie dostępności fizycznej alkoholu poprzez ograniczenie Iiczby punktów sprzedaży oraz określanie zasad ich usytuowania, a także jakość i skuteczność profilaktyki skierowanej do dzieci i młodzieży.
Konferencja odbędzie się w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze, przy ulicy Podgórnej 7, w Sali Kolumnowej Sejmiku Województwa Lubuskiego.
Uprzejmie prosimy o przesłanie formularza zgłoszeniowego do dnia 15 września 2015 roku
faksem na nr 68 325 50 69 Iub na adres e-mailowy sekretariat.ds@lubuskie.pl. Kontakt w sprawie konferencji z organizatorem w Zielonej Górze pod nr tel. 68 45 65 541 lub 68 45 65 265.
Koszty organizacji konferencji ponoszą organizatorzy, tj. Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze oraz Państwowa Agencja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych. Uczestnicy konferencji ponoszą koszt dojazdu.