Menu
Licznik odwiedzin: 8990275
Nabór kandydatów na stanowisko PEDAGOGA w Ośrodku Adopcyjnym w Zielonej Górze
1. Wymiar czasu pracy: pełny etat
2. Rodzaj umowy: umowa o pracę
3. Zestawienie wymagań stawianych kandydatom:
a) warunki niezbędne określone w ustawie o pracownikach samorządowych tj.:
1) posiadanie obywatelstwa polskiego,
2) posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na określonym stanowisku,
3) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
4) posiadanie wykształcenia wyższego,
5) brak skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
6) posiadanie nieposzlakowanej opinii.
b) wymagania niezbędne określone w ustawie o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej:
1) tytuł zawodowy magistra lub tytuł równorzędny:
a) na kierunku pedagogika, nauki o rodzinie, albo
b) na dowolnym kierunku, uzupełniony studiami podyplomowymi w zakresie pedagogiki lub nauk o rodzinie;
2) co najmniej roczny staż pracy z dziećmi w instytucjach, których zakres działania obejmuje opiekę nad dzieckiem lub pracę z rodziną,
3) kandydat nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest w stosunku do niego zawieszona ani ograniczona,
4) wypełnianie obowiązku alimentacyjnego – w przypadku gdy taki obowiązek w stosunku do kandydata wynika z tytułu egzekucyjnego,
c) wymagania dodatkowe:
1) prawo jazdy kat. B.
2) dobra znajomość obsługi pakietów biurowych MS Office, poczty elektronicznej i Internetu,
3) umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, wysoka kultura osobista, kreatywność, systematyczność.
4. Szczegółowe zadania na stanowisku:
1) udział w procedurze kwalifikacyjnej kandydatów na rodziny adopcyjne, w szczególności poprzez:
- przeprowadzenie wywiadów adopcyjnych,
- przeprowadzenie badań pedagogicznych,
- współprowadzenie szkoleń dla kandydatów na rodziny adopcyjne,
2) kwalifikowanie dzieci do przysposobienia, w szczególności:
- określenie specyfiki potrzeb dziecka w kontekście prawidłowego doboru rodziny,
- sporządzanie diagnozy pedagogicznej dziecka.
3) prowadzenie procedur adopcyjnych,
4) współpraca z sądami,
5) współpraca z kandydatami do przysposobienia dziecka w zakresie opieki nad dzieckiem i jego wychowania,
6) wspieranie osób, które przysposobiły dziecko, w wykonywaniu przez nie funkcji opiekuńczo-wychowawczych,
7) pomoc pedagogiczna rodzinom naturalnym dzieci, które zostały zgłoszone do przysposobienia.
8) udział w zespołach do spraw okresowej oceny sytuacji dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej.
5. Warunki pracy:
Praca na stanowisku pedagoga wiąże się z wyjazdami w teren.
6. Wykaz dokumentów wymaganych przy składaniu ofert:
1) CV - Curriculum Vitae – musi być opatrzone podpisanym oświadczeniem kandydata: „wyrażam
zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu
rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U.
z 2002 r. Nr 101, poz. 926, z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach
samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.
)”,
2) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
3) oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,
4) oświadczenie kandydata o następującej treści: „oświadczam, że nie byłem/byłam skazany/a za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
” (w przypadku wyboru, kandydat zobowiązany zostanie do dostarczenia zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego),
5) oświadczenie, że kandydat nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest w stosunku do niego zawieszona ani ograniczona;
6) oświadczenie o wypełnianiu obowiązku alimentacyjnego – w przypadku gdy taki obowiązek w stosunku do kandydata wynika z tytułu egzekucyjnego;
7) kopie dyplomu, świadectwa dokumentującego wykształcenie,
8) kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu),
9)
kopie dokumentu potwierdzającego orzeczenie o stopniu niepełnosprawności –
w przypadku osób, które zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.),
10) kopie innych zaświadczeń dokumentujących posiadane umiejętności, znajomość języków obcych, ukończone kursy specjalistyczne, studia podyplomowe itp.
Oświadczenia, składane przez kandydata oraz CV muszą być opatrzone jego podpisem.
7. Termin i miejsce składania dokumentów:
Dokumenty należy składać w terminie do dnia 13 lutego 2014r. w zamkniętej kopercie z umieszczonym imieniem, nazwiskiem i adresem kandydata oraz z dopiskiem ”nabór na stanowisko pedagoga ”
a) osobiście w godzinach pracy ośrodka w sekretariacie Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Zielonej Górze, w godzinach: pon. 8.00 -16.00, wt. – pt. 7.30 – 15.30
b) lub listownie na adres (decyduje data stempla pocztowego):
Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej
w Zielonej Górze
Al. Niepodległości 36
65-042 Zielona Góra
Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem określonym w ogłoszeniu o naborze.
Z kandydatami, którzy spełnią wymogi formalne zostanie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna.
Wybrany kandydat – przed podpisaniem z nim umowy o pracę, zobowiązany jest do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
W sprawie naboru, informacji udziela telefonicznie Iwona Zwierzchowska pod nr tel. 68/32 31 889.