Menu
Licznik odwiedzin: 8921600
Zaproszenie do składania ofert na zakup artykułów biurowych
Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Zielonej Górze zaprasza do składania ofert na zakup artykułów biurowych.
Oferowane artykuły biurowe muszą być dostarczone na koszt Wykonawcy i wniesione do wskazanego pomieszczenia w siedzibie Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Zielonej Górze, Al. Niepodległości nr 36.
Termin realizacji zamówienia i dostawy – grudzień 2018 r.
Termin i sposób płatności – 14 dni, przelew.
Kryterium wyboru oferty – 100% cena.
Oferta winna być złożona na załączniku nr 1 w oparciu o szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na artykuły biurowe - stanowiący załącznik nr 2, wyłącznie drogą elektroniczną na adres:
sekretariat@rops.lubuskie.pl
Termin nadsyłania ofert – do dnia 10 grudnia 2018 r., do godziny 16:00.
Oferty nadesłane po terminie nie będą poddane ocenie.
Dodatkowe informacje można uzyskać po numerem tel. 68 32 31 925.