Menu
Licznik odwiedzin: 8897045
ZAPYTANIE OFERTOWE
Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług psychologicznych w zakresie seksuologii osobom i rodzinom zagrożonym ubóstwem lub wykluczeniem społecznym w ramach poradni wsparcia w Słubicach i Strzelcach Krajeńskich Projekt „Otwórz się na (po)moc. Punkty interdyscyplinarnego wsparcia rodziny”
Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Zielonej Górze, w ramach projektu pn. Otwórz się na (po)moc. Punkty interdyscyplinarnego wsparcia rodziny , współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego programu Operacyjnego Lubuskie 2020, Oś Priorytetowa 7 – Równowaga społeczna, Działanie 7.5 – Usługi społeczne, zaprasza do składania ofert na zadanie pn.: Świadczenie usług psychologicznych w zakresie seksuologii osobom i rodzinom zagrożonym ubóstwem lub wykluczeniem społecznym w ramach poradni wsparcia w Słubicach i Strzelcach Krajeńskich .
1. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług psychologicznych w zakresie seksuologii osobom i rodzinom zagrożonym ubóstwem lub wykluczeniem społecznym w ramach poradni wsparcia w Słubicach i Strzelcach Krajeńskich. Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 do zapytania ofertowego.
2. Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia:
marzec 2021 r. – czerwiec 2022 r.
3. Przy wyborze oferty do realizacji, Zamawiający będzie kierował się poniższymi kryteriami:
Kryterium dostępu:
Dysponowanie minimum jedną osobą spełniającą powyższe warunki:
a) wykształcenie wyższe psychologiczne,
b) specjalistyczny kurs lub szkolenie akredytowane przez Polskie Towarzystwo Seksuologiczne lub studia podyplomowe z zakresu seksuologii,
c) minimum roczne doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą oraz osobami dorosłymi w zakresie seksuologii,
d) minimum roczne doświadczenie w pracy z osobami i rodzinami zagrożonymi ubóstwem lub wykluczeniem społecznym w zakresie seksuologii,
e) zgłoszona osoba nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest w stosunku do niej zawieszona ani ograniczona,
f) zgłoszona osoba wypełniania obowiązek alimentacyjny – w przypadku gdy taki obowiązek wynika z tytułu egzekucyjnego,
g) osoba nie była skazana prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
h) posiadanie aktualnej polisę OC, ważnej do dnia zakończenia świadczenia usługi w ramach projektu,
i) dysponowanie zapleczem technicznym umożliwiającym świadczenie poradnictwa zdalnie w oparciu o narzędzia on-line i telefonicznie,
Zleceniobiorca nie jest powiązany osobowo i/lub kapitałowo ze Zleceniodawcą.
Kryteria wyboru
60 % cena - 40% dodatkowe usługi
Przeliczanie punktów w kryterium cena – maksymalnie 60 pkt
C = (Cmin : C ) x 100 x 60% gdzie: C – liczba punktów przyznana danej ofercie, Cmin – najniższa cena spośród ważnych ofert, C – cena obliczona badanej oferty,
Przeliczanie punktów w kryterium dodatkowe usługi – maksymalnie 40 pkt.
5 pkt. za każdy dodatkowy rok świadczenia usług psychologicznych w zakresie seksuologii osobom i rodzinom zagrożonym ubóstwem lub wykluczeniem społecznym przez osobę zgłoszoną do realizacji zamówienia.
W przypadku zgłoszenia więcej niż jednej osoby wynik Wykonawcy w tym kryterium stanowi średnią arytmetyczną wyników poszczególnych realizatorów.
4. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną jedną część zamówienia.
5. Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty:
a) Prawidłowo wypełniony i podpisany formularz ofertowy, stanowiący – załącznik nr 3 do zapytania ofertowego,
b) Wykaz usług dodatkowych osoby wskazanej do realizacji zamówienia – załącznik nr 4,
c) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 5,
d) Pełnomocnictwo dotyczące podpisania oferty lub notarialnie poświadczoną kopię pełnomocnictwa – jeżeli dotyczy,
6. Opis sposobu obliczania ceny w składanej ofercie:
Cena powinna zawierać:
a) wartość usługi określoną w oparciu o przedmiot zamówienia;
b) obowiązujący podatek od towarów i usług (VAT).
7. Cena podana przez Wykonawcę za świadczoną usługę jest obowiązująca przez okres ważności umowy i nie będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania.
8. Dodatkowe warunki:
a) Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia bądź unieważnienia niniejszego zapytania ofertowego bez podania przyczyny w przypadku zaistnienia okoliczności nieznanych Zamawiającemu w dniu sporządzania niniejszego zapytania ofertowego.
b) Wykonawca może wprowadzić zmiany w złożonej ofercie lub ją wycofać, pod warunkiem, że uczyni to przed upływem terminu składania ofert.
c) Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który nie spełnia warunków udziału w postępowaniu.
d) Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzania w toku oceny ofert wiarygodności przedstawionych przez Wykonawców dokumentów, wykazów, danych i informacji.
e) Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą.
f) Zamawiający zastrzega sobie prawo podjęcia negocjacji ze wszystkimi Wykonawcami, którzy nie zostali wykluczeni.
g) Oferty złożone po terminie lub nieodpowiadające wymogom formalnym zostaną odrzucone.
h) Zamawiający może wezwać Wykonawcę do uzupełnienia dokumentacji.
i) Wykonawcy uczestniczą w niniejszym postępowaniu ofertowym na własne ryzyko i koszt, nie przysługują im żadne roszczenia z tytułu odstąpienia przez Zamawiającego od postępowania ofertowego.
j) Wykonawca nie może być powiązany osobowo lub kapitałowo z zamawiającym.
k) Zamawiający unieważni postępowanie w przypadku, gdy cena najkorzystniejszej oferty jest wyższa niż środki, które Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia i nie istnieje możliwość ich zwiększenia.
l) Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taka samą cenę Zamawiający wystąpi do Oferentów o złożenie ofert dodatkowych
m) Zamawiający zastrzega sobie prawo zwracania się do Wykonawców o udzielenie wyjaśnień w zakresie treści złożonych przez nich ofert jeśli:
- treść oferty nie odpowiada treści zapytania ofertowego,
- złożenie oferty stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
- oferta zawiera rażąco niską cenę lub koszt – co zostało poprzedzone wcześniejszymi wyjaśnieniami Wykonawcy złożonymi na wezwanie Zamawiającego,
- oferta została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu,
- oferta zawiera błędy w obliczeniu ceny;
- oferta jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
9. Opis sposobu przygotowania oferty:
a) Ofertę należy złożyć w kopercie lub przesłać w formie elektronicznej.
b) Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Wykonawcy oraz Zamawiającego tj. Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Zielonej Górze, Al. Niepodległości 36, 65 - 042 Zielona Góra, Oferta na usługę pn. Świadczenie usług psychologicznych w zakresie seksuologii osobom i rodzinom zagrożonym ubóstwem lub wykluczeniem społecznym w ramach poradni wsparcia w Słubicach i Strzelcach Krajeńskich lub przesłać w formie elektronicznej na adres sekretariat@rops.lubuskie.pl, w tytule przesłanej wiadomości proszę wpisać: Oferta na usługę pn. Świadczenie usług psychologicznych w zakresie seksuologii w ramach poradni wsparcia w Słubicach i Strzelcach Krajeńskich
c) Formularz należy wypełnić czytelną i trwałą techniką. Formularz należy czytelnie podpisać i opieczętować.
10. Miejsce i termin złożenia oferty:
a) Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 17.03.2021 r. do godz. 9.00 w siedzibie Zamawiającego, tj. w Regionalnym Ośrodku Polityki Społecznej w Zielonej Górze, Al. Niepodległości 36, 65-042 Zielona Góra lub w formie elektronicznej na adres: sekretariat@rops.lubuskie.pl
b) Oferta otrzymana przez zamawiającego po terminie podanym powyżej nie będzie rozpatrywana.
11. Osoba uprawniona do kontaktów z Wykonawcami: Weronika Górnicka, tel. 68 323 18 87, mail: w.gornicka@rops.lubuskie.pl
12. Informacja o wyborze Wykonawcy, terminie i miejscu podpisania umowy
a) Informacja o wyborze Wykonawcy, miejscu, terminie podpisania umowy zostanie przekazana osobiście, e-mail lub pocztą tradycyjną Wykonawcy, którego ofertę wybrano.
b) Z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana, zostanie zawarta umowa w miejscu i na warunkach określonych przez Zamawiającego – wzór umowy stanowi załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
c) Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
-
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej,
z siedzibą w Zielonej Górze, przy Al. Niepodległości 36, 65-042 Zielona Góra, tel. 68 3231880, e-mail: sekretariat@rops.lubuskie.pl.; - W razie pytań związanych z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych można skontaktować się: telefonicznie pod numerem 68 3231880, pocztą elektroniczną pod adresem e-mail: sekretariat@rops.lubuskie.pl, pisząc list lub osobiście w Regionalnym Ośrodku Polityki Społecznej w Zielonej Górze, przy Al. Niepodległości 36, 65-042 Zielona Góra.;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- posiada Pani/Pan:
-
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c
RODO w celu związanym
z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Świadczenie usług psychologicznych w zakresie seksuologii osobom i rodzinom zagrożonym ubóstwem lub wykluczeniem społecznym w ramach poradni wsparcia w Słubicach i Strzelcach Krajeńskich” Projekt „Otwórz się na (po)moc. Punkty interdyscyplinarnego wsparcia rodziny” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego programu Operacyjnego Lubuskie 2020, Oś Priorytetowa 7 – Równowaga społeczna, Działanie 7.5 znak sprawy: ROPS.III.P.510.6.2021;
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych * ;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO .
______________________
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
**
Wyjaśnienie:
prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do
przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub
z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.