Menu
Licznik odwiedzin: 8898802
ZAPYTANIE OFERTOWE
na wykonanie prac polegających na sprzątaniu pomieszczeń biurowych w siedzibie Zamawiającego przy al. Niepodległości nr 36 w Zielonej Górze, od dnia 01.01.2018r. do dnia 31.06. 2018r.
Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Zielonej Górze zaprasza do składania ofert na wykonanie prac polegających na sprzątaniu pomieszczeń biurowych w siedzibie Zamawiającego przy al. Niepodległości nr 36 w Zielonej Górze, od dnia 01.01.2018r. do dnia 31.06. 2018r.
Przedmiot zamówienia zostanie zlecony zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2006 r. o spółdzielniach socjalnych art. 15a, na podstawie której o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie spółdzielnie socjalne, działające na podstawie ustawy lub właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, z uwzględnieniem przepisów art. 44 ust. 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych.
1. Opis przedmiotu zamówienia
Zakres prac obejmuje utrzymanie czystości powierzchni biurowych w budynku Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Zielonej Górze o łącznej powierzchni 598,00 m², w tym:
- na I kondygnacji budynku przyziemie o powierzchni 220,00 m²,
- na II kondygnacji budynku o powierzchni 39,00 m²,
- na III kondygnacji budynku o powierzchni 300,00 m²,
- korytarze i klatka schodowa o powierzchni 39,00 m².
Prace polegające na utrzymaniu czystości będą obejmowały:
a) zamiatanie, mycie i odkurzanie powierzchni podłóg i schodów pięć razy w tygodniu;
b) codzienne przecieranie powierzchni mebli biurowych, drzwi, parapetów oraz poręczy;
c) codzienne sprzątanie pomieszczeń sanitarnych wraz z uzupełnianiem nowoczesnymi materiałami eksploatacyjnymi i przyjaznymi ekologicznie środkami czystości,
d) mycie okien 1 raz w roku /z nastaniem wiosny /,
e) utrzymywanie czystości na dziewięciu miejscach parkingowych wraz ich odśnieżaniem w miesiącach zimowych.
Wykonawca powyższe prace będzie wykonywać przy użyciu własnego sprzętu, materiałów eksploatacyjnych, środków czystości oraz przez pracowników Wykonawcy.
2. Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia: od dnia 01.01.2018r. do 31.06 2018r.
3. Zamawiający dokona oceny ofert wg kryteriów:
1) cena – 60% - 60 pkt.
2) ilość zrealizowanych usług o podobnym przedmiocie zamówienia przez spółdzielnie socjalną – 40%;
od 1 do 5 usług – 10% - 10 pkt,
od 6 do 10 usług – 20% - 20 pkt,
od 16 do 20 usług – 30% - 30 pkt,
powyżej 30 usług – 40% - 40 pkt.
Wykaz zrealizowanych usług należy wpisać w tabelę – załącznik nr 2 ( Zamawiający może żądać udokumentowania usług poprzez przedstawienie referencji, protokołów odbioru, itp.)
O realizację przedmiotu zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie spółdzielnie socjalne, zgodnie z art. 15a ustawy o spółdzielniach socjalnych;
4. Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty:
1) formularz oferty wg załączonego wzoru – załącznik nr 1;
2) wykaz zrealizowanych usług – załącznik nr 2;
5. Opis sposobu obliczenia ceny w składanej ofercie
Cena powinna zawierać:
1) wartość usługi określoną w oparciu o przedmiot zamówienia;
2) obowiązujący podatek od towarów i usług (VAT);
3) cena podana przez Wykonawcę za świadczoną usługę, jest obowiązująca przez okres ważności umowy nie będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania.
6. Zamawiający wybierze ofertę z najwyższą liczbą punktów oraz spełniającą wymagane warunki Zamawiającego.
7. Opis sposobu przygotowania oferty:
1) należy ją złożyć w zamkniętej kopercie;
2) na kopercie należy umieścić nazwę i adres wykonawcy oraz Zamawiającego tj. Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Zielonej Górze, Al. Niepodległości 36, 65 - 042 Zielona Góra, oferta na zadanie
pn. „Wykonanie prac polegających na sprzątaniu pomieszczeń biurowych w siedzibie Zamawiającego przy al. Niepodległości nr 36 w Zielonej Górze”.
3) cena podana w złożonej ofercie ma być podana cyfrowo i słownie. Oferta cenowa winna być sporządzona wyłącznie w języku polskim i musi obejmować całość zamówienia. Formularz należy wypełnić czytelną i trwałą techniką;
8. Miejsce i termin złożenia oferty:
1) Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 29.12.2017r. do godziny 13.00 w siedzibie Zamawiającego, tj. w Regionalnym Ośrodku Polityki Społecznej w Zielonej Górze, Al. Niepodległości 36, 65 – 042 Zielona Góra lub w formie elektronicznej na adres: sekretariat@rops.lubuskie.pl , w tytule przesłanej wiadomości proszę wpisać: oferta na wykonanie prac polegających na sprzątaniu pomieszczeń biurowych w siedzibie Zamawiającego przy al. Niepodległości nr 36 w Zielonej Górze, 65-042 Zielona Góra od dnia 01.01.2018r. do dnia 31.06. 2018r. Bardzo proszę zażądać potwierdzenia dostarczenia wiadomości.
2) Oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie podanym powyżej zostanie Wykonawcy
zwrócona;
9. Osobą uprawnioną do kontaktów z wykonawcami jest: Arkadiusz Matysiak, Wydział Księgowości, tel. (68)3231883. Adres e-mail: a.matysiak@rops.lubuskie.pl ;
10 . Zamawiający informuje, że z Wykonawcą zostanie podpisana umowa cywilno – prawna na okres od dnia 01.01.2018r. – do dnia 31.06.2018r.