Menu
Licznik odwiedzin: 8857686
Ogłoszenie o naborze na stanowisko ds. sekretariatu i kancelarii
Dyrektor Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Zielonej Górze zaprasza do złożenia oferty na stanowisko do spraw sekretariatu i kancelarii.
1. Wymiar czasu pracy: pełny etat
2. Rodzaj umowy: umowa o pracę
3. Zestawienie wymagań stawianych kandydatom:
a) warunki niezbędne określone w ustawie o pracownikach samorządowych tj.:
1) posiadanie obywatelstwa polskiego,
2) posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na określonym stanowisku,
3) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
4) posiadanie co najmniej wykształcenia średniego,
5) brak skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
6) posiadanie nieposzlakowanej opinii.
b) wymagania niezbędne:
1) wykształcenie średnie,
2) co najmniej 2 letni staż pracy,
3) wiedza z zakresu struktury województwa lubuskiego,
4) wysoki poziom umiejętności komunikacyjnych,
5) zaangażowanie w wykonywaną pracę,
6) umiejętność obsługi programów komputerowych, mediów społecznościowych,
7) umiejętność organizacji pracy własnej,
8) umiejętność raportowania i wnioskowania,
9) znajomość tematyki i zakresu zadań przewidzianych do realizacji przez
Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Zielonej Górze,
10) znajomość przepisów ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie
województwa (Dz. U. z 2022 r. poz.530).
c) wymagania dodatkowe:
1) umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, wysoka kultura osobista, odpowiedzialność, staranność, terminowość, cierpliwość, samodzielność, kreatywność, dobra organizacja pracy, zdolność do samodzielnej pracy w warunkach stresu.
4. Szczegółowe zadania na stanowisku:
1) obsługa kancelarii i sekretariatu,
2) prowadzenie dzienników korespondencji,
3) opracowywanie projektów zarządzeń wewnętrznych Dyrektora, projektów dokumentów organizacyjnych regulujących zasady i tryb działania ROPS oraz nadzór nad ich realizacją przez poszczególne komórki organizacyjne ROPS,
4) prowadzenie spraw związanych z rozpatrywaniem skarg, wniosków i zażaleń na działalność pracowników ROPS,
5) prowadzenie spraw związanych z zakupami i ewidencją artykułów, urządzeń i materiałów biurowych, art. spożywczych itp.
6) prowadzenie spraw w zakresie prawidłowego funkcjonowania i konserwacji urządzeń technicznych w ROPS,
7) prowadzenie spraw z zakresu wyjazdów służbowych pracowników, w tym spraw z zakresu korzystania pracowników ROPS z samochodów prywatnych do celów służbowych,
8) prowadzenie obsługi korespondencji wychodzącej z ROPS, dostarczanie poczty do Urzędu Poczty,
9) prowadzenie strony ROPS w mediach społecznościowych,
10) realizacja zadań związanych z polityką bezpieczeństwa informacji,
11) obsługa skrzynki e-mail ROPS, skrzynki podawczej e-puap2 oraz systemu wysyłek e-Doręczenia.
5. W dniu ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w ośrodku, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%.
6. Warunki pracy:
Praca wykonywana w siedzibie ROPS w Zielonej Górze, przy komputerze. Wymaga częstego osobistego i telefonicznego kontaktu wewnątrz instytucji i na zewnątrz.
7. Wykaz dokumentów wymaganych przy składaniu ofert:
1) CV - Curriculum Vitae – zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb aktualnej rekrutacji, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochroniedanych);
2) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
3) oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,
4) oświadczenie kandydata o następującej treści: „oświadczam, że nie byłem/byłam skazany/a za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe ” (w przypadku wyboru, kandydat zobowiązany zostanie do dostarczenia zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego),
5) kopie dyplomu, świadectwa dokumentującego wykształcenie,
6) kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu),
7) kopie innych zaświadczeń dokumentujących posiadane umiejętności, znajomość języków obcych, ukończone kursy specjalistyczne, studia podyplomowe itp.
8) klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy (załącznik do informacji o naborze).
Oświadczenia, składane przez kandydata oraz CV muszą być opatrzone jego podpisem.
8. Termin i miejsce składania dokumentów:
Dokumenty należy składać w terminie do dnia 15 stycznia 2024r. w zamkniętej kopercie z umieszczonym imieniem, nazwiskiem i adresem kandydata oraz z dopiskiem „nabór na stanowisko ds. sekretariatu i kancelarii ”
a) osobiście w godzinach pracy ośrodka w sekretariacie Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Zielonej Górze, w godzinach: pon. 8.00 -16.00, wt. – pt. 7.30 – 15.30
b) lub listownie na adres (decyduje data stempla pocztowego):
Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej
w Zielonej Górze
Al. Niepodległości 36
65-042 Zielona Góra
Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem określonym w ogłoszeniu o naborze.
Oferty niekompletne i niespełniające wymogów oraz przesłane po terminie nie będą rozpatrywane.
Zakwalifikowani kandydaci zostaną telefonicznie powiadomieni o terminie rozmowy wstępnej. Brak odpowiedzi jest równoznaczny z niezakwalifikowaniem kandydata.
Zastrzegam sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.
Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze, a gdy do wyboru nie dojdzie, od zakończenia procedury naboru, zostanie upowszechniona informacja o wyniku naboru.
W sprawie naboru, informacji udziela telefonicznie Jakub Piosik pod nr tel. 68/ 32 31 880.