Menu
Licznik odwiedzin: 8995001
Nabór kandydatów na stanowisko koordynatora pracy poradni wsparcia dla osób i rodzin zagrożonych wykluczeniem społecznym
Dyrektor Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Zielonej Górze ogłasza nabór kandydatów na stanowisko koordynatora pracy poradni wsparcia dla osób i rodzin zagrożonych wykluczeniem społecznym
1. Wymiar czasu pracy : pełny etat
2. Liczba etatów: 3
3. Rodzaj umowy: umowa o pracę
4. Miejsce pracy: 1) Świebodzin, 2) Słubice, 3) Strzelce Krajeńskie
5. Czas trwania projektu: 1.07.2020 r. – 30.06.2022 r.
6. Informacje dodatkowe: stanowisko współfinansowane z projektu „Otwórz się na (po)moc. Punkty interdyscyplinarnego wsparcia rodziny”, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020, Oś priorytetowa 7 – Równowaga Społeczna, Działanie 7.5 – Usługi społeczne.
7. Zestawienie wymagań stawianych kandydatom :
a) warunki niezbędne:
1) posiadanie obywatelstwa polskiego,
2) posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na określonym stanowisku,
3) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
4) posiadanie wykształcenia wyższego,
5) brak skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
6) posiadanie nieposzlakowanej opinii.
b) wymagania niezbędne, w tym określone w ustawie o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej:
1) tytuł zawodowy magistra lub tytuł równorzędny,
2) co najmniej roczny staż pracy z dziećmi lub rodziną, w instytucjach, których zakres obejmuje opiekę nad dzieckiem lub pracę z rodziną,
3) doświadczenie w realizacji wsparcia na rzecz osób i rodzin wykluczonych społecznie,
4) znajomość zagadnień związanych z obszarem usług społecznych,
5) znajomość Wytycznych w zakresie realizacji przedsięwzięć w obszarze włączenia społecznego i zwalczania ubóstwa z wykorzystaniem środków Europejskiego Funduszu Społecznego i Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego na lata 2014-2020 ,
6) doświadczenie w realizacji przedsięwzięć finansowanych ze środków zewnętrznych (środki unijne, środki z budżetu państwa),
7) prawo jazdy kat. B,
8) kandydat nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest w stosunku do niego zawieszona ani ograniczona,
9) wypełnianie obowiązku alimentacyjnego – w przypadku gdy taki obowiązek w stosunku do kandydata wynika z tytułu egzekucyjnego,
10) kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
c) wymagania dodatkowe:
1) dobra znajomość obsługi pakietów biurowych MS Office, poczty elektronicznej i Internetu,
2) wysoka kultura osobista, kreatywność, systematyczność.
8. Szczegółowe zadania na stanowisku:
1) organizowanie pracy poradni (prowadzenie dokumentacji uczestników, dokumentacji z zakresu wykonywanych zadań, dokumentacji związanej z pracą konsultantów merytorycznych, organizowanie spotkań uczestników projektu ze specjalistami),
2) przeprowadzanie analizy sytuacji osobistej, zdrowotnej, rodzinnej, dochodowej i majątkowej uczestników projektu,
3) prowadzenie działalności konsultacyjnej uczestników projektu,
4) kwalifikowanie uczestników projektu do odpowiedniej formy wsparcia,
5) wydawanie zaświadczeń uczestnikom wsparcia grupowego,
6) praca konsultacyjna w terenie z uwagi na charakter grupy docelowej projektu (interwencja w środowisku życia klienta poradni),
7) udzielanie pomocy w wypełnianiu formularzy i oświadczeń niezbędnych do uczestnictwa w projekcie.
W dniu ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w ośrodku, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6%.
9. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
Praca wykonywana w siedzibie poradni, odpowiednio w: Świebodzinie, Słubicach i Strzelcach Krajeńskich , bezpośrednio z uczestnikami projektu, przy dokumentacji i komputerze oraz kolejno na terenie powiatów świebodzińskiego i międzyrzeckiego, słubickiego i sulęcińskiego oraz powiatu strzelecko – drezdeneckiego i gorzowskiego.
10. Wykaz dokumentów wymaganych przy składaniu ofert:
1) CV – Curriculum Vitae – zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb aktualnej rekrutacji, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych),
2) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
3) oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,
4) oświadczenie kandydata o następującej treści: „oświadczam, że nie byłem/byłam skazany/a za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe ” (w przypadku wyboru, kandydat zobowiązany zostanie do dostarczenia zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego),
5) kopie dyplomu, świadectwa dokumentującego wykształcenie,
6) kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu),
7) kopie innych zaświadczeń dokumentujących posiadane umiejętności, znajomość języków obcych, ukończone kursy specjalistyczne, studia podyplomowe itp.,
8) oświadczenie, że kandydat nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest w stosunku do niego zawieszona ani ograniczona,
9) oświadczenie o wypełnianiu obowiązku alimentacyjnego – w przypadku gdy taki obowiązek w stosunku do kandydata wynika z tytułu egzekucyjnego,
10) klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy (załącznik do ogłoszenia o naborze).
Oświadczenia, składane przez kandydata oraz CV muszą być opatrzone jego podpisem.
11. Termin i miejsce składania dokumentów:
Dokumenty należy składać w terminie do dnia 22 czerwca 2020 r. w zamkniętej kopercie z umieszczonym imieniem, nazwiskiem i adresem kandydata oraz z dopiskiem „Nabór na koordynatora pracy poradni ” .
a) osobiście w godzinach pracy ośrodka w sekretariacie Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej
w Zielonej Górze, w godzinach: pon. 8.00 -16.00, wt. – pt. 7.30 – 15.30
b) lub listownie na adres (decyduje data stempla pocztowego):
Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Zielonej Górze
Al. Niepodległości 36
65-042 Zielona Góra
12. Miejsce rozmowy kwalifikacyjnej:
Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Zielonej Górze
Al. Niepodległości 36
65-042 Zielona Góra
Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem określonym w ogłoszeniu o naborze.
Oferty niekompletne i niespełniające wymogów oraz przesłane po terminie nie będą rozpatrywane.
Zakwalifikowani kandydaci zostaną telefonicznie powiadomieni o terminie rozmowy wstępnej. Brak odpowiedzi jest równoznaczny z niezakwalifikowaniem kandydata.
Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze, a gdy do wyboru nie dojdzie, od zakończenia procedury naboru, zostanie upowszechniona informacja o wyniku naboru.
W sprawie naboru informacji udziela telefonicznie Weronika Górnicka pod nr tel. 68 323 1887