Top menu

Dyrektor Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Zielonej Górze ogłasza nabór kandydatów na stanowisko PEDAGOGA w Ośrodku Adopcyjnym w Zielonej Górze.

1. Wymiar czasu pracy: pełny etat

2. Rodzaj umowy: umowa o pracę

3. Zestawienie wymagań stawianych kandydatom:

a) warunki niezbędne określone w ustawie o pracownikach samorządowych tj.:

1) posiadanie obywatelstwa polskiego,

2) posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na określonym stanowisku,

3) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

4) posiadanie wykształcenia wyższego,

5) brak skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

6) posiadanie nieposzlakowanej opinii.

b) wymagania niezbędne określone w ustawie o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej:

1) tytuł zawodowy magistra lub tytuł równorzędny:

a) na kierunku pedagogika, nauki o rodzinie, albo

b) na dowolnym kierunku, uzupełniony studiami podyplomowymi w zakresie pedagogiki lub nauk o rodzinie;

2) co najmniej roczny staż pracy z dziećmi w instytucjach, których zakres działania obejmuje opiekę nad dzieckiem lub pracę z rodziną,

3) kandydat nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest w stosunku do niego zawieszona ani ograniczona,

4) wypełnianie obowiązku alimentacyjnego – w przypadku gdy taki obowiązek w stosunku do kandydata wynika z tytułu egzekucyjnego,

c) wymagania dodatkowe:

1) prawo jazdy kat. B.

2) dobra znajomość obsługi pakietów biurowych MS Office, poczty elektronicznej i internetu,

3) umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, wysoka kultura osobista, kreatywność, systematyczność.

4.Szczegółowe zadania na stanowisku:

1) udział w procedurze kwalifikacyjnej kandydatów na rodziny adopcyjne, w szczególności poprzez:

 - przeprowadzenie wywiadów adopcyjnych,

 - przeprowadzenie badań pedagogicznych,

 - współprowadzenie szkoleń dla kandydatów na rodziny adopcyjne,

2) kwalifikowanie dzieci do przysposobienia, w szczególności:

 - określenie specyfiki potrzeb dziecka w kontekście prawidłowego doboru rodziny,

 - sporządzanie diagnozy pedagogicznej dziecka.

3) prowadzenie procedur adopcyjnych,

4) współpraca z sądami,

5) współpraca z kandydatami do przysposobienia dziecka w zakresie opieki nad dzieckiem i jego wychowania,

6) wspieranie osób, które przysposobiły dziecko, w wykonywaniu przez nie funkcji opiekuńczo-wychowawczych,

7) pomoc pedagogiczna rodzinom naturalnym dzieci, które zostały zgłoszone do przysposobienia.

8) udział w zespołach do spraw okresowej oceny sytuacji dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej.

5. Warunki pracy:

Praca na stanowisku pedagoga wiąże się z częstym odbywaniem podróży służbowych .

6. Wykaz dokumentów wymaganych przy składaniu ofert:

1) CV - Curriculum Vitae – musi być opatrzone podpisanym oświadczeniem kandydata: „wyrażam  zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu  rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach  samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm. )”,

2) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,

3) oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,

4) oświadczenie kandydata o następującej treści: „oświadczam, że nie byłem/byłam skazany/a za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe ” (w przypadku wyboru, kandydat zobowiązany zostanie do dostarczenia zaświadczenia  o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego),

5) oświadczenie, że kandydat nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest w stosunku do niego zawieszona ani ograniczona;

6) oświadczenie o wypełnianiu obowiązku alimentacyjnego – w przypadku gdy taki obowiązek w stosunku do kandydata wynika z tytułu egzekucyjnego;

7) kopie dyplomu, świadectwa dokumentującego wykształcenie,

8) kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu),

9)  kopie dokumentu potwierdzającego orzeczenie o stopniu niepełnosprawności w przypadku osób, które zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.),

10) kopie innych zaświadczeń dokumentujących posiadane umiejętności, znajomość języków obcych, ukończone kursy specjalistyczne, studia podyplomowe itp.

Oświadczenia, składane przez kandydata oraz CV muszą być opatrzone jego podpisem.

 

7. Termin i miejsce składania dokumentów:  

Dokumenty należy składać w terminie do dnia 22 sierpnia 2014r. w zamkniętej kopercie z umieszczonym imieniem, nazwiskiem i adresem kandydata oraz z dopiskiem ”nabór na stanowisko pedagoga

a) osobiście w godzinach pracy ośrodka w sekretariacie Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Zielonej Górze, w godzinach: pon. 8.00 -16.00, wt. – pt. 7.30 – 15.30

b) lub listownie na adres (decyduje data stempla pocztowego):

Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej

w Zielonej Górze

Al. Niepodległości 36

65-042 Zielona Góra

 

Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem określonym w ogłoszeniu o naborze.

Z kandydatami, którzy spełnią wymogi formalne zostanie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna.

Wybrany kandydat – przed podpisaniem z nim umowy o pracę, zobowiązany jest do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

W sprawie naboru, informacji udziela telefonicznie Iwona Zwierzchowska pod nr tel. 68/ 32 31 889.

 

Maj
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Multimedia