Top menu

Zaproszenie do udziału w konkursie Drzewo Pokoleń 2019

Szanowni Państwo,

Już po raz czwarty mamy przyjemność zaprosić Państwa do udziału w konkursie Drzewo Pokoleń. Celem konkursu jest promocja projektów i inicjatyw poświęconych tematyce prosenioralnej, wymiana dobrych praktyk i integracja podmiotów, które przyczyniają się do aktywizacji i poprawy jakości życia seniorów.

Łódź i województwo łódzkie przodują w statystykach starzejącego się społeczeństwa naszego kraju. Wspólnie zmieniamy ten wizerunek i tworzymy z Łodzi i regionu miejsca przyjazne seniorom. Nasze wysiłki zostały docenione przez Komisję Europejską, która w 2016

roku przyznała konsorcjum Lodz4Generations (w skład którego wchodzą m.in. Miasto Łódź, Województwo Łódzkie oraz Uniwersytet Medyczny w Łodzi) status tzw. Centrum Referencyjnego Europejskiego Partnerstwa na rzecz Aktywnego i Zdrowego Starzenia (EIP-AHA).

W ramach tej współpracy promujemy dobre praktyki, nagradzamy ciekawe projekty i poszukujemy inspiracji do dalszych działań.  IV edycja konkursu organizowana jest przez Uniwersytet Medyczny w Łodzi, Fundację dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi oraz Miasto Łódź i stanowi integralną część VI Łódzkich Senioraliów. 

Tegoroczne kategorie konkursowe:

• Organizacja pozarządowa

• Samorząd

• Senior – lider

• Aktywna grupa 60+

Serdecznie zapraszamy do przesyłania zgłoszeń, zarówno indywidualnych, jaki i instytucjonalnych. Regulamin konkursu oraz formularz zgłoszeniowy znajduje się na stronie www.drzewopokolen.umed.pl .

Na zgłoszenia czekamy do 22 kwietnia 2019 r. 

Zwycięzców konkursu poznamy 24 maja 2019 r., podczas uroczystej gali w Centrum Dydaktycznym Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, na którą już dziś Państwa zapraszamy!

W imieniu Komitetu Organizacyjnego

Prof. dr hab. Lucyna Woźniak

Prorektor ds. Nauki i Współpracy z Zagranicą

 

 

Biuro Konkursu Drzewo Pokoleń

tel. 42 272 58 14

e-mail: drzewopokolen@umed.lodz.pl

 

Kwiecień
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Multimedia