Top menu

ZAPYTANIE OFERTOWE

ROPS.III.P.510.50.2020   

Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie spotkań konsultacyjnych dla pracowników poradni wsparcia dla osób i rodzin zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym

Projekt „Otwórz się na (po)moc. Punkty interdyscyplinarnego wsparcia rodziny”

Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Zielonej Górze, w ramach projektu pn. „Otwórz się na (po)moc. Punkty interdyscyplinarnego wsparcia rodziny”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego programu Operacyjnego Lubuskie 2020, Oś Priorytetowa 7 – Równowaga społeczna, Działanie 7.5 – Usługi społeczne, zaprasza do składania ofert na zadanie pn.: Prowadzenie spotkań konsultacyjnych dla pracowników poradni wsparcia dla osób i rodzin zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym .

1.  Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie spotkań konsultacyjnych dla pracowników poradni wsparcia dla osób i rodzin zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym. Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 do zapytania ofertowego.

Kod CPV – 80510000-2

2.  Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia:

wrzesień 2020 r. – czerwiec 2022 r.

3.  Przy wyborze oferty do realizacji, Zamawiający będzie kierował się kryterium:

Kryterium dostępu:

Dysponowanie minimum jedną osobą spełniającą powyższe warunki:

a)  wykształcenie wyższe,

b)  dysponowanie zapleczem technicznym umożliwiającym świadczenie usług zdalnie w oparciu o narzędzia on-line i telefonicznie,

c)  doświadczenie w prowadzeniu szkoleń, coachingu lub warsztatów dla pracowników instytucji pomocy społecznej lub polityki społecznej (minimum 10 przeprowadzonych szkoleń lub warsztatów w przeciągu ostatnich trzech lat, z czego każde szkolenie, coaching lub warsztaty trwały minimum 4 godziny dydaktyczne),

d)  zgłoszona osoba nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest w stosunku do niej zawieszona ani ograniczona,

e)  zgłoszona osoba wypełniania obowiązek alimentacyjny – w przypadku gdy taki obowiązek wynika z tytułu egzekucyjnego,

f)  zgłoszona osoba posiada aktualną polisę OC, ważną do dnia zakończenia świadczenia usługi w ramach projektu,

g)  zgłoszona osoba nie była prawomocnie skazana za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,

h)  brak powiązań osobowych i kapitałowych ze Zleceniodawcą.

 

Kryteria wyboru

a)  60 % cena  - 20% program zajęć konsultacyjnych – 20% dodatkowe szkolenia, warsztaty lub sesje coachingowe

Przeliczanie punktów w kryterium cena – maksymalnie 60 pkt

C = (Cmin : C  ) x 60 gdzie: C – liczba punktów przyznana danej ofercie, Cmin – najniższa cena spośród ważnych ofert, C  – cena obliczona badanej oferty,

Przeliczanie punktów w kryterium program zajęć konsultacyjnych – maksymalnie 20 pkt

Do 5 dodatkowych obszarów tematycznych z zakresu merytorycznego – 10 pkt

Powyżej 5 dodatkowych obszarów tematycznych z zakresu merytorycznego – 20 pkt

Przeliczanie punktów w obszarze dodatkowych szkoleń, warsztatów lub sesji coachingowych osoby zgłoszonej do realizacji zamówienia w przeciągu ostatnich 5 lat – maksymalnie 20 pkt

Do 5 – 4 pkt

6 – 10 – 8 pkt

11 – 15 – 12 pkt

16 – 20 – 16 pkt

Więcej niż 20 – 20 pkt

W przypadku zgłoszenia więcej niż jednej osoby wynik Wykonawcy w tym kryterium stanowi średnią arytmetyczną wyników poszczególnych realizatorów.

4.  Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty:

a)  Prawidłowo wypełniony i podpisany formularz ofertowy – załącznik nr 2 do zapytania ofertowego;

b)  Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 3;

c) Wykaz dodatkowych tematów spotkań konsultacyjnych – załącznik nr 4;

d) Wykaz usług dodatkowych osób wskazanych do realizacji zamówienia – załącznik nr 5;

e)  Pełnomocnictwo dotyczące podpisania oferty lub notarialnie poświadczoną kopię pełnomocnictwa – jeżeli dotyczy.

5.  Opis sposobu obliczania ceny w składanej ofercie:

Cena  powinna zawierać:

a)  wartość usługi określoną w  oparciu o przedmiot zamówienia;

b)  obowiązujący podatek od towarów i usług (VAT).

6.  Cena podana przez Wykonawcę za świadczoną usługę jest obowiązująca przez okres ważności umowy i nie będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania.

7.  Dodatkowe warunki:

1)  Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia bądź unieważnienia niniejszego zapytania ofertowego bez podania przyczyny w przypadku zaistnienia okoliczności nieznanych Zamawiającemu w dniu sporządzania niniejszego zapytania ofertowego.

2)  Wykonawca może wprowadzić zmiany w złożonej ofercie lub ją wycofać, pod warunkiem, że uczyni to przed upływem terminu składania ofert.

3)  Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który nie spełnia warunków udziału w postępowaniu.

4)  Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzania w toku oceny ofert wiarygodności przedstawionych przez Wykonawców dokumentów, wykazów, danych i informacji.

5)  Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą.

6)  Zamawiający zastrzega sobie prawo podjęcia negocjacji ze wszystkimi Wykonawcami, którzy nie zostali wykluczeni.

7)  Oferty złożone po terminie lub nieodpowiadające wymogom formalnym zostaną odrzucone.

8)  Zamawiający może wezwać Wykonawcę do uzupełnienia dokumentacji.

9)  Wykonawcy uczestniczą w niniejszym postępowaniu ofertowym na własne ryzyko i koszt, nie przysługują im żadne roszczenia z tytułu odstąpienia przez Zamawiającego od postępowania ofertowego.

10)  Wykonawca nie może być powiązany osobowo lub kapitałowo z zamawiającym.

11)  Zamawiający unieważni postępowanie w przypadku, gdy cena najkorzystniejszej oferty jest wyższa niż środki, które Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia i nie istnieje możliwość ich zwiększenia.

12)  Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną.

13)  Zamawiający zastrzega sobie prawo zwracania się do Wykonawców o udzielenie wyjaśnień w zakresie treści złożonych przez nich ofert jeśli:

a)  treść oferty nie odpowiada treści zapytania ofertowego,

b)  złożenie oferty stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,

c)  oferta zawiera rażąco niską cenę lub koszt – co zostało poprzedzone wcześniejszymi wyjaśnieniami Wykonawcy złożonymi na wezwanie Zamawiającego,

d)  oferta została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu,

e)  oferta zawiera błędy w obliczeniu ceny;

f)  oferta jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.

8.  Opis sposobu przygotowania oferty:

a)  Ofertę należy złożyć w kopercie lub przesłać w formie elektronicznej.

b)  Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Wykonawcy oraz Zamawiającego tj. Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Zielonej Górze, Al. Niepodległości 36, 65 - 042 Zielona Góra, Oferta na usługę pn. Prowadzenie spotkań konsultacyjnych dla pracowników poradni wsparcia dla osób i rodzin zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym” lub przesłać w formie elektronicznej na adres se-kretariat@rops.lubuskie.pl, w tytule przesłanej wiadomości proszę wpisać: Oferta na usługę pn. Prowadzenie spotkań konsultacyjnych dla pracowników poradni wsparcia dla osób i rodzin zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym

c)  Formularz należy wypełnić czytelną i trwałą techniką. Formularz należy czytelnie podpisać i opieczętować.

9.  Miejsce i termin złożenia oferty:

a)  Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 1.09.2020 r. do godz. 13.00 w siedzibie Zamawiającego, tj. w Regionalnym Ośrodku Polityki Społecznej w Zielonej Górze, Al. Niepodległości 36, 65-042 Zielona Góra lub w formie elektronicznej na adres: sekretariat@rops.lubuskie.pl

b)  Oferta otrzymana przez zamawiającego po terminie podanym powyżej nie będzie rozpatrywana.

10.  Osoba uprawniona do kontaktów z Wykonawcami: Weronika Górnicka, tel. 68 323 18 87, mail: w.gornicka@rops.lubuskie.pl  

11.  Informacja o wyborze Wykonawcy, terminie i miejscu podpisania umowy

a)  Informacja o wyborze Wykonawcy, miejscu, terminie podpisania umowy zostanie przekazana osobiście, e-mail lub pocztą tradycyjną Wykonawcy, którego ofertę wybrano.

b)  Z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana, zostanie zawarta umowa w miejscu i na warunkach określonych przez Zamawiającego – wzór umowy stanowi załącznik nr 6 do zapytania ofertowego.

c)  Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert.

Kwiecień
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Multimedia