Top menu

Nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze

Dyrektor Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Zielonej Górze ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze:

1. Stanowisko: Główny Księgowy ,

  2. Wymiar czasu pracy: pełny etat,

 3. Zestawienie wymagań stawianych kandydatom:

a) warunki niezbędne określone w ustawie o pracownikach samorządowych i ustawie o finansach publicznych tj.:

1)  posiadanie obywatelstwa państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,

2)  posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na określonym stanowisku,

3)  posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

4)  brak skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

5)  posiada znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków głównego księgowego,

6)  posiadanie nieposzlakowanej opinii.

b) wymagania niezbędne

1)  spełnienie jednego z poniższych warunków dot. wykształcenia:

  • ukończone ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiadanie co najmniej 3 – letniej praktyki w księgowości;
  • ukończona średnia, policealna lub pomaturalna szkoła ekonomiczna i posiadanie co najmniej 6-letniej praktyki w księgowości;
  • jest wpisana do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów;
  • posiada certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów,

2)  stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku.

c) wymagania dodatkowe

1)  doświadczenie na stanowisku głównego księgowego,

2)  biegła znajomość obsługi komputera,

3)  biegła znajomość obsługi programu „Płatnik” i „Groszek,

4)  bardzo dobra znajomość przepisów o finansach publicznych, rachunkowości, ustawy o zamówieniach publicznych, a także z zakresu ubezpieczeń społecznych i prawa podatkowego,

5)  znajomość zasad współpracy z PFRON,

6)  umiejętność sporządzania sprawozdań budżetowych,

7)  umiejętność podejmowania decyzji, kierowania zespołem, kreatywność, rzetelność, dyspozycyjność, samodzielność,

4. Szczegółowe zadania na stanowisku:

1)  kierowanie Wydziałem Finansów,

2)  prowadzenie rachunkowości ROPS,

3)  wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi, zgodnie z obowiązującymi przepisami,

4)  dokonywanie wstępnej kontroli, wewnętrznej wszystkich operacji gospodarczych pod względem formalno – rachunkowym oraz zgodności z planem finansowym

5)  sprawdzanie kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,

6)  nadzór nad planowaniem i rozliczaniem wydatków ROPS,

7)  prowadzenie pełnej księgowości ROPS, zgodnie z przyjętym planem kont i obowiązującymi przepisami,

8)  nadzór nad terminowym przeprowadzeniem inwentaryzacji jednostki i jej rozliczeniem, 

9)  sporządzanie sprawozdań budżetowych i finansowych z wykonania budżetu,

10)  sporządzanie projektu planu dochodów i wydatków w zakresie zadań realizowanych przez ROPS,

11)  nadzór nad windykacją należności,

12)  przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych,

13)  merytoryczne opracowywanie niezbędnych aktów normatywnych i instrukcji w zakresie prowadzenie  rachunkowości, gospodarki finansowej i organizacji ROPS,

14)  przygotowywanie dokumentacji dla organów kontroli, opracowywanie projektów zarządzeń wewnętrznych i uchwał dotyczących rachunkowości i gospodarki finansowej,

15)  realizacja przelewów bankowych/ wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi, 

16)  realizacja zadań z zakresu polityki bezpieczeństwa informacji.

17)  prowadzenie kasy ROPS,

18)  prowadzenie pełnej księgowości w projektach finansowanych ze środków EFS realizowanych przez ROPS,

19)  prowadzenie pełnej księgowości dot. środków finansowych z Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.

W dniu ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w ośrodku, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6%

5.  Wykaz dokumentów wymaganych przy składaniu ofert:

1)  CV - Curriculum Vitae – zawierający zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb aktualnej rekrutacji, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. A Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych),

2)  oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,  

3)  oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,

4)  oświadczenie kandydata o następującej treści: „oświadczam, że nie byłem/byłam skazany/a za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe ” (w przypadku wyboru, kandydat zobowiązany zostanie do dostarczenia zaświadczenia  o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego),

5)  kopie dyplomu, świadectwa dokumentującego wykształcenie,

6)  kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu),

7)  kopie dokumentu potwierdzającego orzeczenie o stopniu niepełnosprawności –  w przypadku osób, które zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282. z późn. zm.),

8)  kopie innych zaświadczeń dokumentujących posiadane umiejętności, znajomość języków obcych, ukończone kursy specjalistyczne, studia podyplomowe itp.,

9)  klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy (załącznik do informacji o naborze).

Oświadczenia, składane przez kandydata oraz CV muszą być opatrzone jego podpisem. 

6.  Termin i miejsce składania dokumentów:

Dokumenty należy składać w terminie do dnia 20 lipca 2021 r. w zamkniętej kopercie z umieszczonym imieniem, nazwiskiem i adresem kandydata oraz z dopiskiem ”nabór na stanowisko – Główny Księgowy

osobiście w godzinach pracy ośrodka w pokoju nr 2 w Regionalnym Ośrodku Polityki Społecznej
 w Zielonej Górze, w godzinach: pon. 8.00 -16.00, wt. – pt. 7.30 – 15.30,

lub listownie na adres (decyduje data stempla pocztowego):

Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej

Al. Niepodległości 36

65-001 Zielona Góra

Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem określonym w ogłoszeniu o naborze.

Oferty niekompletne i niespełniające wymogów oraz przesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Zakwalifikowani kandydaci zostaną telefonicznie powiadomieni o terminie rozmowy wstępnej. Brak odpowiedzi jest równoznaczny z niezakwalifikowaniem kandydata. Zastrzegam sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.

Wybrany kandydat – przed podpisaniem z nim umowy o pracę, zobowiązany jest do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

W sprawie naboru, informacji udziela telefonicznie Jakub Piosik – Dyrektor Jednostki lub Stanisław Domasz-Domaszewicz Zastępca Dyrektora Jednostki, tel.68 3231880.

Kwiecień
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Multimedia